دانلود فارسی| UpVps.ir
سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Prince of Persia شاهزاده ایرانی

 

مجموعه بازی کامپیوتر Prince of Persia شاهزاده ایرانی یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی های زیای از جمله Ubisoft طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . اولین نسخه این بازی توسط جردن مکنز در سال ۱۹۸۹ برای Apple II ساخته شد . در آن زمان , این بازی پیشرفت بزرگی در بازی های رایانه ای و انیمیشن به شمار می آمد . پس از آنکه سازندگان بازی با استقبال خوبی روبرو شدند , تصمیم گرفتند تا این بازی را برای پلتفرم های مختلف نیز توسعه دهند . در اصل داستان بازی به ایران باستان باز می گردد . بار دیگر شاهزاده ایرانی شمشیر به دست بازگشته است تا دشمنان خود را از سر راه خود برداشته و تمامی آنها را نابود کند . او دارای توانایی های خاص و منحصر به فردی است که ترس را در دل هر جنگجویی به وجود می آورد . آیا شاهزاده داستان ما خواهد توانست مشکلات و چالش های پیش روی را پشت سر گذاشته و به هدف خود برسد ؟ تا به حال ۸ نسخه از این بازی جذاب به بازار عرضه شده است که به اختصار به بررسی هرکدام از آنها خواهیم پرداخت . پیشنهاد می کنم این مجموعه را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

Prince of Persia
همانطور که گفته شد , این بازی اولین نسخه از سری بازی های شاهزاده ایرانی بود که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد . داستان بازی از این قرار است که شاه سلطان در خارج از ایران مشغول جنگ است . وزیر او جعفر که تشنه پادشاهی است , از این فرصت استفاده کرده و دختر شاه را که مانعی برای رسیدن به اهداف خود می بیند را در برجی زندانی می کند و از او می خواهد تا با او ازدواج کند در غیر این صورت او را خواهد کشت . شخصیت اصلی بازی که اسمی ندارد , به شاهزاده خانم علاقه مند است . خود او نیز در سیاه چاله گرفتار است . او باید در طول بازی خود را نجات داده و با پشت سر گذاشتن مراحل , خود را به برج برساند . بازی از آنچانان گرافیکی برخوردار نیست ولی تنها یک نمره از مجله دراگون برای این بازی منتشر شد که نمره ۵ از ۵ بود . تمام گیم پلی بازی با یک دکمه است . شخصیت بازی ما می تواند بپرد و در هنگام روبرو شدن با دشمنان از سلاح خود در برابر آنها استفاده نماید .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.1.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.2.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.3.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.4.www.Download.ir

 

Prince of Persia 2 The Shadow and the Flame
این بازی توسط Brøderbund در سال ۱۹۹۳ به بازار عرضه شد . داستان بازی یازده روز پس از حوادث نسخه اول روایت می شود . در طول این مدت , شاهزاده ایرانی که توانسته بود جعفر را شکست دهد و او را از پای درآورد , از طرف مردم مورد ستایش قرار می گرفت . شاه سلطان از او می خواهد تا به خاطر نجات دخترش از او آن چیزی را که مایل است بخواهد . شاهزاده ایرانی هم از او دختر شاه را طلب می کند که سلطان ایران با اکراه موافقت می کند . از اینجا به بعد بازی آغاز می شود . شاهزاده با یک لباس مبدل به شکل گدایان وارد دادگاه سلطنتی می شود . او سعی دارد تا با شاهزاده خانم ملاقات کند که ناگهان با مردی برخورد می کند . او جعفر است که توانسته بود خود را با استفاده از جادو بار دیگر به جهان زندگان راه یابد . پس از درگیری که به وجود می آید , نگهبانان از حضور شاهزاده مطلع شده و او را تعقیب می کنند . گیم پلی و گرافیک بازی همانند نسخه قبل است و چندان تغییری در آن صورت نگرفته . تنها تغییر در بازی , کاهش یافتن دشمنان و تمرکز بیشتر بر روی معماهای موجود در بازی است .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.5.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.6.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.7.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.8.www.Download.ir

 

Prince of Persia Arabian Nights
این بازی که توسط Red Orb Entertainment طراحی و ساخته شده بود , در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه گردید . ده سال پس از انتشار نسخه اصلی بازی , دوباره این بازی با گرافیک سه بعدی روانه بازار شد که با نام Prince of Persia 3D شناخته میشد . بازی با ملاقات برادر سلطان که Assan نام دارد , آغاز می شود . حیلی طول نمی کشد که برادر سلطان توطئه کرده و قصد دارد تا با کشت شاه بر تخت سلطنت تکیه زند . او تمام نزدیکان و محافظان شاه را کشته و یا در سیاه چاله زندانی می کند . شاهزاده داستان ما با زحمت فراوان موفق می شود از زندان فرار کند . بعدها متوجه می شود که شاه ایران به Assan وعده داده بود تا دخترش را به پسر او Rugnor دهد , نه به هیچ شاهزاده دیگری . این نسخه هم توانست انتظارات بسیاری را برآورده کند و از سایت IGN نمره ۸.۲ از ۱۰ را دریافت نماید . در این نسخه گرافیک بازی بهبود پیدا کرده بود ولی افکت ها و نحوه کنترا شخصیت بازی , چنگی به دل نمیزد .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.9.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.10.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.11.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.12.www.Download.ir

 

Prince of Persia The Sands of Time
این بازی در سال ۲۰۰۲ روانه بازار شد . در این بازی پلیر نقش شاهزاده ایرانی را دارد . پدر او برای قدرانی از مهاراجه و نشان دادن دوستی بین دو ملت , به شهری با نام آزاد یورش برده و ساعت زمان را از آنجا می رباید . ولی او این کار را انجام نخواهد داد بلکه شما به این ماموریت فرستاده خواهید شد . در این حین که شما به دنبال ساعت زمان هستید , خنجر زمان را نیز پیدا کرده و با خود به یغما می برید . تمام این نقشه توسط وزیر کشیده شده است . وزیر که در سر خود حکومت بر کشور را می پروراند از ناآگاهی شما سو استفاده کرده و به شما می گوید برای نشان دادن قدرت خنجر آن را در ساعت زمان داخل کند . اما غافل از اینکه این کار باعث خواهد شد تا نیروهای شیطانی رها شده و تمامی اطرافیان شما به هیولاهایی ترسناک تبدیل شوند . در این نسخه , پلیر باید با استفاده از پرش به جلو و عقب , اجتناب از تله ها و حل معماهای پیش رو , مراحل را پشت سر بگذارد . در این نسخه به حالات مبارزه توجه ویژه ای شده است .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.13.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.14.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.15.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.16.www.Download.ir

 

Prince of Persia Warrior Within
اتفاقات بازی هفت سال پس از شن های زمان روایت می شود . زمانی که شاهزاده ایرانی به سرزمین مادری خود بازگشته است ولی هر شب کابوسی , خواب او را برهم می زند . او در خواب هیولایی را می بیند که به دنبال اوست و قصد دارد او را بکشد . شاهزاده به افرادش می گوید تا پیشگویی را پیدا کنند که بتواند خواب او را تعبیر کند . پیشگو به شاهزاده می گوید هفت سال پیش که شما  شن های روان را آزاد کردید , باعث شد تا آرامش موجودی با نام Dahaka داهاکا که در جزیره زمان زندگی می کند از بین رود و حال او تصمیم دارد تا شما را بکشد . شاهزاده که از این موضوع مطلع می شود , سپاهیان خود را جمع کرده و عازم جزیره زمان می شوند تا از این سرنوشت شومی که در انتظار اوست جلوگیری کنند . در این بازی شخصیتی با نام Shahdee شادی وجود دارد که با شاهزاده درگیر شده و او را شکست می دهد .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.17.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.18.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.19.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.20.www.Download.ir

 

Prince of Persia The Two Thrones
این نسخه در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد . داستان از آنجا آغاز می شود که شاهزاده به سرزمین خود برگشته و شهر را غرق آتش و خون می بیند . کشتی شاهزاده در نزدیکی شهر مورد حمله قرار گرفته و سربازانی که  Babylon را تصرف کرده اند , شاهزاده زمان یعنی Kaileena کایلینا را با خود به اسارت می برند . شاهزاده بدون درنگ به کمک کایلینا می رود و در پشت بام قصر او را پیدا می کند که توسط Vizier وزیر که تمام نقشه ها و اتفاقات توسط او رقم زده شده بود , اسیر شده است . وزیر با استفاده از خنجر زمان , کایلینا را کشته و به موجود قدرتمندی تبدیل می شود . در این حین خنجر به دست شاهزاده می افتد و او نیز به موجود عجیبی تبدیل می گردد . حال وقت آن است تا بار دیگر شاهزاده وارد میدان نبرد شده و شهر را که در حال سوختن است از این وضع نگران کننده نجات دهد و همه چیز را به حالت اول بازگرداند . این نسخه از گرافیک عالی برخوردار است و وجود محیطی عالی از ایران باستان و معماری های قدیم ایران , بر این جذابیت افزوده است . شاید یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی , آهسته شدن صحنه به هنگام کشتن دشمنان است که می تواند بسیار جذاب باشد .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.21.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.22.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.23.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.24.www.Download.ir

 

Prince of Persia
این بازی د راسل ۲۰۰۸ توسط کمپانی مشهور یوبی سافت به بازار عرضه گردید . این نسخه دیگر ادامه دهنده داستان های سری قبل نیست . داستان از آنجا آغاز می شود که یک ولگرد در صحرا به دنبال خر خود است و دائم نام او را صدا می زند . ولگرد در قمار قبلی اش طلای بسیاری به دست آورده ولی به دلیل طوفان شن خر خود را که توشه ای پر از طلا دارد را گم می کند . در این حین که به دنبال خر خود است ع ناگهان از یک صخره سقوط کرده و با دختری با نام Elika الیکا آشنا می شود . الیکا یک پرنسس است و به دلیل مخالفت با افکار پدرش در حال فرار از دست سربازان پدرش است . پسر زمانی که متوجه می شود سربازان به دنبال او هستند , با یکدیگر فرار کرده و به معبدی که در زیر یک درخت قرار دارد , پناه می برند . پدر الیکا که از این موضوع مطلع شده , به همراه سربازان خود به آن منطقه حرکت می کنند و درخت را از بین می برند که ناگهان سیاهی و تاریکی تمام سرزمین را فرا می گیرد . آن درخت یک درخت عادی نبود بلکه درخت حیات است . اگر درخت حیات نابود شود تمامی مردم و موجودات از بین خواهند رفت و اگر الیکا از بین رود درخت حیات بار دیگر جان تازه خواهد گرفت . شاهزاده هم برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کند , باید مراحلی چالش برانگیز را پشت سر بگذارد . گیم پلی بازی ترکیبی از حرکات رزمی و پی بردن به معماهای بازی است .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.25.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.26.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.27.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.28.www.Download.ir

 

Prince of Persia The Forgotten Sands
این نسخه هم , آخرین نسخه از سری بازی های شاهزاده ایرانی است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد . بازی از جایی شروع می شود که پدر شاهزاده او را برای یاد گرفتن حکومتداری به شهر برادر بزرگش می فرستد ولی زمانی که شاهزاده به شهر آزاد می رسد متوجه می شود که دشمنان برادرش شهر را تسخیر کرده و قصد نابودی حکومت او را دارند . مالک که نام برادر شاهزاده است به او می گوید تنها راه خلاص شدن از این وضع استفاده از شن های زمان است ولی هرچه شاهزاده سعی می کند او را از این تصمیم منصرف کند , موفق نمی شود . مالک کار خود را انجام داده و نیروهای شیطانی را بار دیگر آزاد می کند . با این کار تمامی مردم به مجسمه های شنی تبدیل می گردند . در طول بازی , شاهزاده با دختری به نام Razia راضیه روبرو می شود . راضیه به او می گوید که اگر تیکه های مدال را به هم بچسباند , می تواند ارتش شیطانی را از بین ببرد . در این نسخه حرکات و توانایی های شاهزاده بهبود پیدا کرده است به طوری که می تواند کنترل عناصر طبیعت از جمله باد و خاک را در اختیار خود بگیرد .

 

تصاویری از محیط بازی

Prince.of.Persia.Anthology.29.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.30.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.31.www.Download.ir

Prince.of.Persia.Anthology.32.www.Download.ir

 

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:


نظرات شما عزیزان:

niliofar
ساعت18:53---1 فروردين 1393
سلام عزیزم

به سایت س k س ے ما سر بزن

ما س کــ س حضوری میکنیم با شما به خدا راست میگم باور نداری اینم ای دی یاهو اد کن قیمت عکس در سایت زیر

http://niloo3t.loxblog.com
ای دی یاهو:
ncecxy@yahoo.com
نیلوفر
فرزانه
فرشته
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر رایگان و سریع


ro0osha
ساعت18:40---1 فروردين 1393
سلام من یه وب والیبالی زدم
با تبادل لینک موافقی؟خوشحال میشم واسم کامنت بزاری
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر رایگان و سریع


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ